برای همه ی آنهایی که بی تقصیرند...

سنگ صبور


تقدیم به چشم هایی که درراه ماندند ودل هایی که آنها را ندیدند

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدهایی که کسی آنهارا نبست

زندگی شیبی است عشق سیبی است و وای بر حال آنکه در عشق پای بند نظم وترتیبی است

وامــــا تو:

قرار نبود آن وقت های تو جیشان را با وقت های من عوض کنند

قرار نبود عشق هم مانند گیلاس. بوسه.عیدی وتعطیلات تابستان اولش قشنگ باشه

قرار نبود کسی سختش باشد بگوید دوستت دارم....

قرارنبود کسی به هوای شکستن دل دیگری بماندقراربودهرکس به هوای نشکستن دل خودش بماند

قرار نبود هرچی قرار نیست بشه قرار تنها بد بی قراری بود

پس گمان نمی کنم گناه من سنگین ترازگناه توباشد اما یقین دارم که کودك دلت کمترازپیش بهانه ی لالایی های شعرگونه ام را میگیرد

مهم نیست فقط یك چیز یاد همه بماند اگر اتفاقی که نباید بیفتد افتاد برایت مینویسم خودت خواستی تقصیر من نبود زیر سایه ی امن ترین سایبان هستی دلواپس دلواپسی های یکدیگر باشیم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:,ساعت1:24توسط زرگل خانم | |